jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ville verkligen inte vakna

Publicerad 2009-10-18 10:42:51 i Allmänt,

Imorse när jag vaknade så kändes det tugnt i hela kroppen att stiga upp.
Drömmen var så sjukt bra och den här dagen kommer bara att innebära plugg.
Hur mycket jag än försökte att somna om så gick det inte, jag var klarvaken.

John Mayer...
Han och Alexandra skulle passa bra ihop. Rent utseendemässigt. Fatta vad fint det skulle vara om de två strosade omkring på norrköpings gator, hand i hand.

(Sedan NÄR blev jag såhär tjejig????)

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-10-18 16:09:50

HIHIHIH, tycker du?!?! :D hähä, han är ju snyyyygg ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-18 17:15:14

I knew you would tycka det ;)

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-18 20:02:20

JA det skulle de!! :D

Hihihi, kansek sen du började umgås lite mer med mig?! ;) pusss

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-19 15:42:07

Miri: På riktigt så tror jag faktiskt det :P XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela