jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Varför?

Publicerad 2009-10-03 10:50:49 i Allmänt,

Varför gick jag och lade mig sådär sent?
Och VARFÖR gick jag upp NU?
Jag vill sova, jag är trött men jag kan inte gå och lägga mig igen...
Varför?


Idag ska jag PLUGGA! Detta finns att göra på min lista.
  • GEMU - skriva körarr, rytmer, blä, och bla och en massa annat.
  • Svenska - Läsa fröken Julie, skriva en deposition om valfri text.
  • Sång - MUKO-sång, kolla upp sånger från nya böcker, öva Jazzsång och öva ensemble.
  • Teater - Öva text till lilla teatern, öva text till IV-valet, skriva loggbok om IV-valet.
När jag är klar med detta så är jag bjuden till Alice för att äta pizza/kebab, i mitt fall kebab!
Det kommer att bli smarrigt!


Det var drömmen, det måste ha varit det.

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2009-10-03 16:50:34

När la du dig då? =)

Postat av: Leia

Publicerad 2009-10-03 17:46:21

Stackare :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela