jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

The ugly truth

Publicerad 2009-10-12 21:18:39 i Allmänt,

Igår var jag och Emilusian på bio.
Vi såg the ugly truth och jag måste säga att den var sjuuukt bra.
Det sköna med filmen var att allt som jag var tvungen att göra, allt som stressade mig och som jag har tänkt på bara försvann. Under hela filmen tänkte jag inte alls på vardagen och det är ett BRA BETYG. Jag brukar nämligen ha den vanan att bara sluta titta och börja drömma mig bort när jag ser på filmer som inte intresserar mig.
Jag måste även säga att JAG, som inte brukar GAPSKRATTA direkt när jag ser på filmer, började skratta helt spontant och okonstlat en massa gånger under filmen.
Jag rekomenderar den, och det är nästan så att jag skulle vilja se den igen... om inte på bio så på dvd.
Det är nästan så att jag köper den när den kommer ut.
Skumt va?
Jag vet inte om det bara var då eller om den alltid är så bra, men jag gillade den i alla fall.
Så. Här ska ni få en trailer så att ni förstår vad jag pratar om!

http://www.youtube.com/watch?v=1g5QNpucNMw

Kommentarer

Postat av: Emilusia

Publicerad 2009-10-13 20:21:08

Hahah ja den var riktigt bra, den tog med vanliga kärleksproblem i vardagen! Skönt att glömma allt stress o shit! Tack gumman :*

Postat av: Emilusia

Publicerad 2009-10-13 20:21:33

Hahah ja den var riktigt bra, den tog med vanliga kärleksproblem i vardagen! Skönt att glömma allt stress o shit! Tack gumman :*

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-13 20:47:53

Ja så här kom recensionen :D hihi. Jag trodde det var en skräkfilm, the uuuuugglyyy truuuuth...

kanske värd att se då :)

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-13 20:48:33

skräCKfilm*

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-14 19:34:39

Emilia: Jaaa, den var mys. Och det var kul att få gå på den med DIG! Det var länge sedan! :)



Miri: Hahahaha, jaaa fast när jag berättade om den för dig sade jag bara "the truth", det låter faktiskt ganska läskigt :P Se den! :) Jättekul! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela