jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Test på facebook

Publicerad 2009-10-19 20:38:26 i Allmänt,

Idag innan jag skulle iväg till dansen så underhöll jag och miri oss med att göra en Quiz på Facebook.
Det gick förvånansvärt bra, men det tog TID!
Jag fick till slut springa iväg till dansen för att komma i tid.
Jag var typ redan uppvärmd när jag kom dit och då kände jag hur jag inte orkade mer.
Vi hade redan haft dansrep på körtimman idag så min energi var redan slut, men jag gjorde mitt bästa.

Det känns som att mitt liv i nuläget mest bara består av dans, sång och teater.
Imorgon kommer jag att ha teater,
på onsdag är det ensembleuppspel och dansrep kl 17-19,
på torsdag är det Brahms-konsert i De Geer-hallen
och på fredag är det -
1. Bamu-uppspel
2. Vi får veta rollerna till musikalen
3. Dansrep
4. Ettornas familjekonsert
5. FET FEST I LINDÖ!!!!!

Efter detta är det ÄNTLIGEN höstlov.
Fast jag vet inte om jag vill ha höstlov, tiden får gärna gå långsammare. För ju snabbare tiden går desto snabbare kommer dagen då jag måste säga hejdå till klassen. Jag vill inte att den dagen ska komma.

PS. Det är bara 25 dagar kvar tills jag fyller 18 idag!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-19 20:59:59

Oj, var det knappt att du hann alltså!? :O . hehe, värsta musikalschemat! :D men det är ju roliga saker iag! eller brahmskonsert..?

Quiset är aspopulärt, synd att man inte tjänar pengar på det ^^ :P

PARTYYYYYYYYYYYY!!!!;D;D:D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-19 21:28:48

Hahahaha, jaaa jag ser det!! :D ALLA TAR DET! :D:D::D



Jaa, asså jag stressade lite, men det var lätt värt det! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela