jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Studentmössan

Publicerad 2009-10-20 22:05:27 i Allmänt,

Nu är den beställd.
Klappat och klart, och jag måste säga att jag är jättepirrig!
Fatta liksom, snart står vi där! Springer ut.
AAAHHHH!!!!!!!!!!!!

Jag vill inte ens tänka på det, det är så stort.
Vi lämnar alla varandra och flyttar till olika ställen.
Lämnar det vi har byggt upp.
Åh, vad jag kommer att sakna min klass.
MEN ÅÅÅH VAD KUL VI KOMMER ATT HA INNAN DESS!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-20 22:22:39

Hur beställer man den????!?!?!?! :O

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-20 22:24:21

http://degeer.studentmossor.se/



Där! ;)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-10-20 22:35:20

Åh vad jag längtar! Fast det känns så jäkla läskigt på samma gång.. Speciellt när man inte riktigt vet vad man ska göra sen.. :S

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-20 22:39:22

Jag tror det kommer av sig självt med tiden...

Annars kan du ju bara ta ett friår eller kanske ta några kurser för att fördriva tiden.

Man MÅSTE inte veta :)

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-10-20 22:45:16

Jag kan inte ens tänka på det utan att må lite dåligt faktiskt :/ lite ångest liksom. men tiden fram till dess kommer bli underbar så jag lever i stunden istället :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-20 22:59:30

Joo, jag vet. Det är sjukt jobbigt :/

Men som sagt, man måste leva nu.

Försöka uppskatta det man har nu!

För det kommer bara vara såhär en viss tid!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela