jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Om jag formulerar mig konstigt så beror det på att jag är trött, men jag har börjat med ett nytt spel på facebook så jag måste vänta med att lägga mig till klockan 12 (dumma Lena)

Publicerad 2009-10-09 22:44:55 i Allmänt,

Idag hade jag en lektion.
Jag slutade kl 20 över 9.
Men det hindrade inte mig från att stanna på skolan tills över sex.
Det är bara att inse.
Jag har inget liv.

Jag har ingen aning om hur det gick till, jag övade lite, åt lite taccopytt och diskuterade, masserade, blev masserad, brottades, pratade med Perks barn, fick asångest, skrattade, slogs med kuddar, halvsov, skrattade, skrattade och skrattade.

Jag måste nämna att Perks barn är så sjukt söta.
Jag bjöd Malte på en plätt, det fick inte vara mjölk i plätten för han är laktosintolerant.
Sen fick jag för mig att det kanske var mjölk i plätten ändå och fick as-ångest.
Asså verkligen, det var helt sjukt vad rädd jag blev, jag kommer inte ihåg när jag blev sådär rädd.
Det var lite roligt för nu fick jag mig en försmak på hur jag kommer att vara som mamma.
Helt virrig och rädd för allt!
Fatta liksom när mitt barn kommer bli sjukt för första gången, haha jag kommer ju bli helt hyper och springa till doktorn på direkten för minsta lilla.


Är det någon skillnad ens?
Shit, jaa... det är ju inte ens samma person!

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-10 09:29:47

Lena, vad har då jag - som kommer till skolan 7 på morgonen och åker hem vid kl 9 ? ;P he he . nämen vad är vettigare än att skratta, massera och ha kul med sina vänner egentligen? Du gör rätt! fortsätt stanna kvar länge :D:D:D<3 Btw Peks barn är såååå söta!!!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-10 10:23:58

Hahahaha, ännu mindre liv! :P

Men du har rätt, egentligen. Jag menar, vi kommer ju knappast kunna sitta sådär allihopa nästa år.

Det gäller ju att passa på nu när vi har chansen :)



PS. Ska vi kidnappa perks barn??? XP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela