jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Var det någon som öppnade?

Publicerad 2009-11-01 13:49:28 i Allmänt,

Igår var det ju Halloween och då brukar små söta barn förvandlas till giriga små häxor och troll.
Tre barn var och ringde på hemma hos mig.
Släppte jag in dem?
EEEHHH NAAEEEE....
Varför?
För att det enda godiset hemma var till mig. (Ja, stora flickor behöver också godis)

Emilia berättade att det var några ungar som knackade på deras dörr en gång för länge sedan.
Hennes farmor öppnade dörren, och eftersom hennes farmor kommer ifrån Polen och inte kan någon Svenska så förstod hon inte varför de hade klätt ut sig. Hon förstod heller inte att de ville ha "bus eller godis".
Därför gav hon dem inget godis och stängde dörren.
Efter några timmar kom ungarna tillbaka och kastade ägg på deras hus.
Detta är en av anledningarna till att det är bättre att inte öppna alls om man inte har godis i huset.

The End


FANTASTIC FOUR

Kommentarer

Postat av: Emilusia

Publicerad 2009-11-01 21:42:19

hihii jaa du snacka om att babcia blev chokad när hon gick ut senare hahah!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-02 13:33:51

Hahahaha staackars henne XD

Hur kunde hon veta liksom? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela