jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Tunghäfta

Publicerad 2009-11-18 18:54:36 i Allmänt,

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


SÅ, nu är det ute.


Dansdansdans. Teaterteaterteater. Musikmusikmusik. SÅÅÅNG!
Det är mitt liv nu för tiden.
Och så lite svenska nationella också, men från och med idag är det över.
Idag i omklädningsrummet upptäckte jag med flera att min mage har blivit värsta platt och börjar få rutor.
YEAH!!!! Bra jobbat Sylve Lena.

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-11-18 23:17:01

hihi, nu börjar hårdträningen!! Jag ska få en snygg mage! :D

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-11-19 10:31:41

Yeeah, nice med rutor!! :P

Jag ska sjunga Som ett andetag :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-19 14:44:54

Miri: Hihihi åååh jaaa :D



Madeleine: Jaha.. jag vet inte riktigt om jag har hört den faktiskt :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela