jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Solen ser söt ut, tycker du inte det älskling?

Publicerad 2009-11-07 21:59:00 i Allmänt,

För några veckor sedan påpekade Bertil för mig att jag inte kan säga "s" ordentligt.
Jag läspar lite, och det hörs speciellt när jag sjunger.
Det är inte mycket, bara 12% som han uttrycker det, men ändå!
Jag har tränat lite på att säga "s" "normalt", men hur låter "normalt" då?
Till slut känns det som att jag visslar istället... det är jätteskumt.

Igår berättade min mamma att jag tydligen läspade jättemycket när jag var liten.
Någonting som jag inte hade någon ANING om förräns nu.
Så nu sitter jag här och försöker läsa allt som jag skriver med rätt "s".
Det är ju jättesvårt.
Det blir att man håller ut på "s":en istället.

Haha, ja ja... dagens sanning, intresseklubben antecknar

HAHAHA: Hittade några bilder från förra året. Kanske faktiskt exakt ett år sedan på alice och mig. Kolla!



HAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖR!


Ser inte Alice ut som Anna Anka eller Nåt sånt på den här bilden?


Jaja... där har ni mitt liv!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-11-07 22:20:28

HAHAAH!! JO. fett lik Anna Anka xD

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-07 23:32:52

Hahaha jag veeet XD Så himla stört!!!! Och detta var innan hon blev känd. Alice kanske är Anna Anka egentligen. Hon kanske bara bär peruk när hon är med oss!!!!! :O

Postat av: Miri

Publicerad 2009-11-08 08:22:15

Hahaha, fina bilder du!! xD

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-08 12:40:30

Hehe always ;)

Postat av: Alice

Publicerad 2009-11-09 09:16:52

HAhAHAHAH, schyssta bilder XD HAHAA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela