jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Promenad

Publicerad 2009-11-21 22:42:41 i Allmänt,

Jag gick precis på en kvällspromenad med Alexandra och detta hann hända:
  • Ett gäng polacker tog ett gruppfoto på skvallertorget varpå en ropade (på polska) Hej Flickor, till oss och skrattade.Jag kände att jag bara var tvungen att svara så jag svarade med ett "hej" (även detta på polska)De blev jätteglada och skulle in till samma affär som vi och då insåg jag att det kanske är lite spänt i Sverige så jag och Alexandra gick en omväg istället.
  • Efter detta fick Alexandra en blöt pappers-handgranat nedkastat på sig ifrån parkeringshuset vid McDonalds. Hon blev asarg på ett nästan lite läskigt sätt och jag måste säga att jag nästan var lite lättad över att vi inte såg vilka det var som kastade.
Under promenaden snackade vi om det mesta två artonåriga tjejer kan snacka om.
Mer än så behöver man inte veta.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-11-21 23:18:13

"Vem var det som kasta???!!!" :P

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-21 23:28:10

Jooo :P Det var typ så :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela