jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Pluggdag. Ja jag måste :/

Publicerad 2009-11-07 14:05:05 i Allmänt,

Idag ska jag plugga.
Jag måste skriva svenska-nationella-talet som ska hållas på torsdag.
Relationer...
Vad vet JAG om det egentligen?
Inte mer än någon annan i alla fall...

För att få motivation så har jag skapat en låtlista på spotify med en massa 90-talsartister.
Fett att plugga till Kylie Minogue och Robbie Williams alltså!

FY VAD TÖNTIGT PORRIGA DE VAR DÅ! XD

Jag fattar verkligen inte varför det inte går att prata med mig när det verkar gå som på räls med alla andra...

Kommentarer

Postat av: SKAAAJJ

Publicerad 2009-11-07 20:41:28

AAAAHHH!!! Jag tyckte det stod "Jag måste skriva RENT talet..." och jag fick panik! Jag har suttit HEEELAAAAAA dagen med den där j-a skiten och jag spyr snart på det.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-07 21:07:42

HAHAHA NEEEEJ!!! ÅÅÅH OM DET VORE SÅÅÅÅ VÄL :O XO



Jag med, jag har typ inte skrivit någonting, jag får panik..... hur ska man få ihop (var det tio minuter?) ???????

Postat av: Miiri

Publicerad 2009-11-07 21:59:09

Alltså, jag har inte börjat än.. inte ens övervägt att börja fundera på att sätta igång med det. jag ska ju jobba imorn med och vara borta på kvällen ;) ... så det får väl bli typ på... onsdag:):D ja!!!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-07 22:09:31

Ussshhh.. :( Lycka till Miri! <3

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-11-07 22:19:37

talet ska va 4-6 minuter, så det är ju itne så jäääääättefarligt ändå :)... säger hon som inte heller har börjat xD

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-07 23:17:21

Okej, vad bra! PUUUHH!!!

En fråga bara: Måste det vara ett argumenterande tal??????

Postat av: Miri

Publicerad 2009-11-10 22:44:16

argumenterande tal??? whaaat :O:O nu blier jag ju asnervös här!! vvavvvvvaaaaaa????



äsch, jag kör på. jag är klar! orka bry sig mer, fast jag känner iofs att jag är nöjd med g, vg.. ni satsar väl högre kan jag tänka!!! :O:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-12 14:18:12

Sååå mycket högre satsar jag inte. Typ VG räcker.. men om jag får MVG så gör det ju inget ;P hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela