jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Okej, nu kanske det är dags att uppdatera?

Publicerad 2009-11-12 17:37:03 i Allmänt,

Den här veckan har varit sjuuukt stressig.
Jag har faktiskt inte haft en enda ledig kväll på hela veckan och idag var det nationellt prov i Svenska.
Vi satt i fyra timmar och lyssnade på varandras tal och jag blev faktiskt väldigt överraskad och stolt över att ALLA var så pass BRA! Jag menar, det var ingen som var lite sådär... njaa... hee.... Utan alla var verkligen sjuukt duktiga!
Fy vad jag blir stolt!
Jag fick även veta att Sylve hade sagt till ettorna att vi är den klassen som nog kommer få flest MVG på hela skolan.
Detta kändes även det jättebra. Han sade det dock INNAN nationella provet. Undrar om han tycker likadant nu...

Idag har jag äntligen en ledig kväll, och det känns helt underbart.
Nu ska jag bara peppa med mysmusik och göra grovgörat inför imorgon.

Hela dagen har jag fått höra konversationer som:
Hmm.... vad är det för dag imorgon? Är det något speciellt? Vad händer då?
HIHIHIHIHIHIHI, Ska vi hitta på något? Nej, jag tror inte jag kan.. jag måste äta upp mina vindruvor som jag köpte hem igår...

(sjukt tröttsamt i längden egentligen.. men sött att de är så glada för min skull :) 18 år liksom! BAH WHAAAAT?!?!)

Här fyllde jag (kanske) 8 år... Det är jag i mitten.... Jag tänkte att jag egentligen inte behövde säga det för jag har ju verkligen inte förändrats ett dugg.
Men för er som har dålig syn... ;P

Kommentarer

Postat av: Elon

Publicerad 2009-11-12 18:54:59

GRATTIS! <33

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-12 19:07:03

Hihi TACK SÅ MYCKET! :D

Kommer du ut imorgon??? :D

Postat av: Miei

Publicerad 2009-11-14 09:51:10

först, grattiss!!!

ueah!!! flest mvg på skolan, jag visste inte att han kände s för odd :')

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-14 13:46:09

Hahahah, jaaa jag vet! XD så himla kuul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela