jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ljuvlig är ett ord man inte hör så ofta

Publicerad 2009-11-14 19:01:02 i Tankar,

Jag kom bara att tänka på det lite grann.
Jag skulle nog vilja bli kallad ljuvlig.
Om det var i rätt sammanhäng det vill säga.
Just Ljuvlig kan ju bli ganska formellt och gammaldags.
Skön var ju ett ord som också var gammaldags förut.
Men nu ha vi börjat använda "skön" igen, fast med en lite annan underton.
Skön förr i tiden betydde ju att man var ljuvlig och vacker. Nu är det mer att man är .... skön.
Fräck, cool. Rolig att hänga med.

Jag är sjuuukt trött just nu. Så ta inte det jag säger på allvar.
Det kan lätt gå åt skogen då.
Hejdå

Kommentarer

Postat av: Miir

Publicerad 2009-11-15 21:51:13

ljuvliga lena

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-16 10:46:36

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela