jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Julkänsla

Publicerad 2009-11-29 14:40:20 i Allmänt,

Jag kom precis hem från teatern. Jag gick drottninggatan upp och bara fylldes av en total lycka.
Jag kände mig kär.
Kär i Julen.

Det började med att jag såg en tomte som pratade med två barn.
Barnen såg jätteförundrade ut och deras ögon lyste.
Jag blev nästan lite tårögd.
Sedan såg jag en massa andra utklädda tomtar som delade ut julgodis, och i varje fönster lyste det julpynt.
Då fick jag tårar i ögonen.
Så fint var det.

Den här låten i MP3:n gjorde det nästan ännu bättre!

Allvarligt, den här låten är helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela