jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag tycker inte det är intressant med musikhistoria

Publicerad 2009-11-15 10:16:37 i Allmänt,

Jag sitter nu här och lyssnar på alla låtar som vi ska kunna namnge kompositör och låtnamn till.
Det är till Musikhistoriaprovet som vi ska ha om två veckor och om jag ska vara ärlig så kan jag ingenting.
Det är svårt att lära sig saker och få det att stanna när man inte bryr sig.
För så är det! Jag bryr mig verkligen inte om Bach, Mozart, Hayden eller Vivaldi.
Jag kommer ju ändå aldrig spela Haydens stråkkvartett i D-dur ändå. Varför ska jag kunna berätta allt om den då?
Jag fattar verkligen inte.

Idag ska jag och mamma fixa min dator hihi och sen så kommer Miri hit på tårtkalas och gemu-plugg. Bland annat ;)

Kommentarer

Postat av: Damon

Publicerad 2009-11-15 16:53:18

What? Bedrar ni mig? Varför får inte jag vara med på gemu-plugg?

Postat av: Miri

Publicerad 2009-11-15 21:53:46

Vi kunde ju asmycket!! :D helt stört vad bra vi var!

aaw, Damon hjärtat.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-16 10:45:38

Damon: Sorry... vi pluggade aldrig Gemu... Vi körde på musikhistoria :S

Nästa gång går du lääätt komma ;P



Miri: jaaa :D:D:D bäst är vI!!!! D:D_D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela