jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Imorgon

Publicerad 2009-11-12 20:25:46 i Tankar,

Faktiskt pirrar det inte mest för att jag ska gå ut.
Utan det är mer det faktum att det är MIN dag!
Så har det alltid varit. Det är något speciellt med födelsedagar.
Det handlar om mig.
Och på något sätt så känner jag mig älskad.
Jag blir faktiskt lycklig! För när man tänker efter är födelsedagar ett firande av att man föddes.
När folk firar en så betyder det att de är glada att man finns vid liv.

Jag väljer att se det så. Det kanske är därför jag är så lycklig.

Kommentarer

Postat av: Elon

Publicerad 2009-11-13 08:23:14

Kan tyvärr inte. Men hör gärna av dig nästa gång du ska ut! =D

Postat av: Miri

Publicerad 2009-11-14 09:56:29

du är älskad! <3 :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-14 13:27:36

Hihi åååååh Miriiii :))))))) <3<3<3 Asså jag vill ringa dig! Men du jobbar idag eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela