jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Har gråtit halva dagen och skrattat resten av tiden

Publicerad 2009-11-13 16:44:58 i Allmänt,

Idag väckte min mamma mig med paket och tårta.
Eller "väckte", jag var ju redan vaken... Man ligger ju där och låtsas sova och undrar när det är dags för henne att komma in och varför det tar så lång tid det tar. Vad pysslar hon med egentligen?
När hon väl hade kommit in och jag hade blåst ut ljusen på tårtan så var det dags att öppna paket.
Jag fick lite kläder, ett par jeans bland annat, och så fick jag en mascara till ikväll (jag ägde nämligen ingen egen mascara fram till nu) och ett par strumbyxor.
Jag fick även mina gamla nappar från när jag var liten. Det roliga med mig var att jag var helt besatt av mina nappar när jag var liten, och jag sov med alla sju i samma säng. Alla skulle få vara med!
Åh vad fint tyckte jag och började gråta lite smått.
Sen när jag kom fram till matsalsbordet så hade hon dukat med 18 rosa rosor och ett lila ljus.
På bordet stod även ett jättestort paket. Det var en laptop!
"Den behöver du när du flyttar hemmifrån" sade min mamma.
Och vi började stortjuta båda två!


När jag kom till dansstudion, för att öva till SON, på morgonen så blev jag ännu gladare. Jag möttes av mina alla kära klasskamrater och alla var så glada för min skull. Jag fick även det stora beskedet att nästan alla i klassen ska gå ut!
I slutet på lektionen så ställde sig alla i en ring runt mig (som satt på golvet) och började sjunga "ja må hon leva".
Då kunde jag bara inte hejda tårarna! Det flödade som bara den. Alla var ju så himla duktiga. Alla sjöng så himla fint och jag kom verkligen på hur otroligt mycket jag tycker om de här personerna. Kanske till och med älskar!
När de hade sjungit klart så bildade vi en jättestor kramhög!
Jag fick då höra saker som "OKEJ, någon tog på mitt bröst nu" och "Wöööw! Nu står vi i en ganska konstig position".
Åh, sötungar!

Nu gör jag mig i ordning för kvällen. Det blir min första utgång! Någonsin! Oh, jag är lite nervös faktiskt!

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-11-14 10:03:06

Det var en underbar dag lena!! :D bästa ever!

pussssss <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-14 13:26:19

Jaaa hihi miiiriiiiiiii <3<3<3<3<3<3 :D

Postat av: Damon

Publicerad 2009-11-14 13:53:23

Kärlek! <3

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-11-14 16:30:58

Hoppas du hade det kul!!! Pusssssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela