jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fy vad hemskt

Publicerad 2009-11-08 14:03:40 i Allmänt,

Idag åkte vi till graven för att tända lite ljus för pappa, farmor och farfar.
Det är ju fars dag idag.

När vi kom fram såg vi att en ny grav stod bredvid pappas grav.
Det stod att det var två tvillingar som låg där. Graven var även väldigt liten så de måste vara väldigt små.
Kanske till och med spädbarn.

Men ush, detta måste nog vara det värsta en förälder kan gå igenom.
Först bär man barnen i nio månader och när de kommer ut så är de så sjuka att de dör, eller så kanske de redan är döda. Båda två dessutom. Neeeej. Ush! Det var nästan så att jag fick lite tårar i ögonen när jag såg graven.
Jag tycker så synd om barnen, och familjen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela