jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fuck you... aka. nostalgi

Publicerad 2009-11-26 17:56:39 i Allmänt,

Sitter och lyssnar Lilly Allens senaste skiva på spotify.
Hon har ju så himla rätt, och hon är så ärlig.
Jag diggar henne starkt.

Imorgon är det termins, taggataggatagga.
Det ska bli såååå kul att se alla!
Jag tycker verkligen det!
Jag kommer ihåg första dagen på musikgymnasiet och vi satt i sal 305 och lärde känna varandra.
Rikard spela Robert Wells, och Alice och melanie spelade upp sin nianlåt.
Jag komme ihåg hur jag och Sophia första veckan gick in i gemupianosalen med en lånad biblioteksbok och spelade en massa hits och disneyklassiker första veckan. Jag kommer ihåg hur imponerad jag var över att hon kunde spela så många instrument
Fy vad snabbt det har gått.
Nu ska Rikard spela ett ännu mer raffigt stycke och Alice och Melanie ska köra Whitney Houston.
Sophia ska kompa på trummor och även spela klassiskt, jag har inte slutat förundras över hennes mångsidighet ännu.

Imorgon är det min älsklingsdag. Klassens dag. ES3c - 09/10.

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-11-26 19:14:19

ihhhhh :D. men oj nu fick jag lite prestationsångest...:O :P

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-26 20:08:14

Hahaha what? Ska du ju inte ha ju!!!!!!!! XD

Det är ju bara familjen ;P

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-11-26 21:36:27

Jag lyssnar på när vi var i motala i måndags. och du är verkligen så duktig!! Det ska bli kul imorn o va med när du kör popular, det kommer också bli asbra! :D <3 pusssss

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-26 22:16:43

Oj, tack så mycket! :D

Det samma! :) Men det har du alltid varit!

Hihi, jaaa det kommer bli askul imorgon! :D:D:D

Pusselusss

Postat av: Miri

Publicerad 2009-11-27 14:53:22

du var jättebra, och det var så himla kul att lyssna på alla, es3c alltså. love.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-27 16:25:15

Det samma Miri: Du spelar med så himla mycket känsla. Me love! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela