jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Frajdäj!

Publicerad 2009-11-27 16:54:05 i Allmänt,

Efter termins tog M, jag och A en sväng på stan.
Det stod två telefonförsäljare från telenor i Domino som frågade om vi ville hänga med dem och titta på idol ikväll i kneipen.
Liksom bah what? "skämtar ni?" Frågade vi. De sade" nej... vi stannar till på söndag, sen åker vi vidare."
"ehh, okej..:" svarade vi.
De gav oss sitt nummer och sade åt oss att ringa det när vi var utanför.

Vi kommer inte att ringa...
Jag menar, undrar hur många tjejer de har gett ut sitt nummer till egentligen?
Läskigt!

Ikväll blir det i alla fall utgång! Jag känner på mig att det kommer att bli kul.
Det är ju lönehelg så det kommer nog vara väldigt mycket folk, dessutom är det premiär för Rikard.
Jag har även varit sjukt glad de senaste dagarna. Hoppas det håller i sig...
Igår var jag och mamma ute och jul-shoppade lite blommor.
Nu är mitt rum myyyyyyss...



Min aldeles underbara fönsterlampa får stå bakom mina hyasinter så länge...

Så fort hyasinterna har slagit ut så kommer det att lukta helt underbart också!
ÅH, detta gillar jag med julen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela