jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Festen-

Publicerad 2009-11-28 01:57:58 i Allmänt,

Jag har precis kommit hem från Hugo's.
Ganska tidigt, eftersom jag ska ha teater imorgon kl 10.00
Det var kul att få festa ett tag i alla fall!

Kvällen började med en tjejkväll hos Matilda.
Runt kl 22 begav vi oss till stan.
På busshållsplatsen började vi sjunga en massa lucia- och julsånger.
Vi steg på bussen till låten sankta Lucia, och jag fick åka gratis för att jag bara hade kontanter med mig!
Sedan gick vi luciatåg på drottninggatan och sjöng för fulla halsar, bland annat Joy to the world. PARTYHIT NUMMER ETT!

På Hugo's festade vi hårt.
Det var sjukt roligt och precis innan jag gick så kom min låt upp. "Kom igen LENA!" Åh vad jag älskar Hugo's!

Jag träffade en gammal "barndomsvän(?)" där inne och vår konversation lät ungefär såhär:
Han: Yo, hur är det?
Jag: Jo, det är bara bra!
Han: Får du vara ute?
Jag: Vadå? Jag är ju 18 ju
Han: Jaa.. men vet din mamma att du är här?
Jag: Haha, jaa, jag glömde mitt legg hema så hon kom hit och gav mig det.
Han: Haha, kan du fortfarande hela bibeln utantill?
Jag: Asså, det har jag aldrig kunnat? Men aa?
Han: Ska du ragga killar ikväll alltså?
Jag: Eh... jag sysslar inte riktigt med sånt..
Han: Varför ser du ut sådär då?

VARFÖR SER JAG UT SÅHÄR DÅ?!?!?! VADDÅ? VAD MENAR HAN?! SÅG JAG SLAMPIG UT ELLER NÅT?!?
WHAT EVER! Så här såg jag ut i alla fall...

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-11-28 13:49:35

Nej då, du såg jätte fin ut! Killar kan vara konstiga ibland ;) You go, polski power

Postat av: Elon

Publicerad 2009-11-28 13:56:33

Du var HET men fan inte slampig! Vilket pucko.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-28 15:19:52

Emilia: Haha det var Emil du vet!



Elon: Haha tack gumsigums!

Ja... vissa killar alltså XO

Postat av: Alice

Publicerad 2009-11-28 17:05:43

snyggunge

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-28 17:24:51

<3

Postat av: Johan

Publicerad 2009-12-06 21:28:12

Rolig konversation i vilket fall. I övrigt inga kommentarer... Vi känner ju inte varandra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela