jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Datorn hihi

Publicerad 2009-11-16 21:29:20 i Allmänt,

Idag när jag kom hem satte jag mig direkt vid min nya bärbara dator.
Det är nämligen så att internet inte funkade på den igår så jag ville verkligen se om det funkade idag.
Och det gjorde det.
Så just nu sitter jag och surfar runt som en galning.

Spotify är skum dock... alla mina playlist's är borta...
Därför lyssnar jag nu på marilyn monroe.
Jag bara kände att hon verkar cool.

Första bilden på camen XD
Haha fett. Jag har aldrig haft en cam förut...

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-11-16 23:00:39

sweet, jag lyssnade asmycket på henne ett tag, hade en sån period. :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-11-16 23:01:24

Jag kommer ihåg det, visst var det i ettan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela