jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Vänskap

Publicerad 2009-05-12 16:35:55 i Allmänt,

Idag när jag gick hem från skolan uppmärksammade jag vänner.
Jag blev varm i hjärtat.
När jag och Melanie gick in på konsum ica fanns där två vuxna kvinnor som jobbade där. De var vänner.
En flicka som sprang över gatan för att krama en vän.
Det var vänskap och jag kunde inte sluta le!

Som du ser så kan jag inte skriva ordentligt, än mindre prata...
Jag är så fruktansvärt tankspridd just nu.
Vi hade Matte Nationella idag.
Bluäp, sa den lilla grodan en dag!
Det sade jag idag, nyss faktiskt.

Snart ska jag iväg till teatern
Jag är en vulgär rullstolsbunden hippie, det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela