jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Smile if there's anything you want

Publicerad 2009-05-01 16:53:59 i Allmänt,

Gårdagskvällen var väldigt rolig.
Jag, Alice och Melanie skrattade så mycket att vi knappt kunde andas (i alla fall Alice, som skrattar jättetyst utan att ta ett enda andetag)
Melanie - undrar om man kan dö av att skratta?
Lena - det kan man säkert, indirekt
Melanie - (sade någonting asroligt, som jag inte kommer ihåg nu...)

Vi hade ju jättekul igår, felet är att jag inte minns någonting. Och jag var inte full!

Idag gav jag mig ut på stan för att träffa några stycken som ska köpa lite grejjer.
(jag vet inte hur pass hemligstämplat detta är...)
Vi blev dock väldigt snopna när vi kom fram till affärerna precis vid stängningsdags.
Det är ju första maj idag. En röd dag...
Varför är just denna dagen röd för?
Det är ju ganska onödigt egentligen... (fast det är inte onödigt, för jag behöver vila...)

Mycket parenteser blev det i detta inlägg, men det tycker jag är bra. För just nu känns det som att mitt liv är lite av en parentes.
(Lena)

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-05-01 17:28:40

sa hon inte ungefär; kvinna dog av skratt utan att någon hörde det..



eller nåt? ;D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-01 17:40:04

Ja juste XP

Det var ju askul då ju :P

Postat av: Alice

Publicerad 2009-05-01 18:34:01

haha, ja det var det!!!!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela