jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Shopping är som godis, tar man en kan man inte sluta.

Publicerad 2009-05-09 13:06:05 i Allmänt,

Jag har lärt mig ett bra sätt att hantera stress och ångest.
Det är shopping. Gör det gärna med någon som inte alls är stressad över samma saker som du. Då slipper du tänka på det.
Jag och mamma gav oss ut på stan idag (på min egentliga pluggtid) och jag fick shoppa loss.
Jag har märkt att jag lever för sommaren, för min garderob består mest av sommarklänningar.
Fast detta ser jag inte alls något fel i, jag är en sommarmänniska helt enkelt...
Vad är du?


Dagens fångst bestod av:


En mixmach bikini från Lindex och H&M



Örhängen från Ur och Penn (25 kr styck, gå dit!)



En fjärilsklänning från Lindex.
Jag hittade först en svart ASSNYGG, blommig och fjärilig klänning där, men den var för kort och jag tror inte att jag någonsin skulle ha använt den. Svart är inte riktigt min grej...

Kommentarer

Postat av: MElanie

Publicerad 2009-05-09 13:16:29

Åh, gud vad fina saker!! :) Jag är nog också en sommarmänniska, jag har upptäckt att det bara är då jag lever fullt ut. Jag shoppade också igår, det var såååå skönt!! Bra terapi liksom.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-09 13:22:15

Ja visst är det!

Bara shopping är terapi i sig men det blir typ dubbel lycka när man shoppar inför sommaren :D



Hihi tack så mycket :)



Visst är det så? Man lever annorlunda på sommaren, man vågar mer, tar för sig mer och bara ÄR mer sig själv :D Jag längtar till att spendera min sommar med dig :D

Postat av: Alice

Publicerad 2009-05-09 14:26:50

ÅH, jag såg den klänningen idag och dog på den. fett fin är den! :D puss

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-09 14:52:38

Ja, visst är den vacker :D

sommar always puss!

Postat av: såååfihja

Publicerad 2009-05-09 18:52:32

sjukt snygga saker Lenis! ^^P Jag är också en sommarmänniska! :D Summer here I come! <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-09 19:28:31

Hahaha, jag hör hur du säger såååfihja XD

JAAA :D snart är sommarn här och då ska vi LÄTT ha fest på din födelsedag! Den 24:e? eller hur? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela