jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Run for your life, when I say that I love you! Owöowöowö, owöowöowö...

Publicerad 2009-05-20 20:53:37 i Allmänt,

Nu för tiden bjuder typ alla lärare på godis på lektionerna.
Det är helt sjukt, för jag har alltid varit typen som inte har ätit så mycket godis men när de nu BJUDER så kan man ju inte tacka nej liksom.
Det värsta är ju att om man väl har börjat äta godis på dagen så måste man fortsätta med onyttigheterna hemma.
Just nu äter jag chips och dricker cola.
Och inte såntdär nyttigt chips med solrosolja inte, nejnej, här är det äkta vara som gäller!
Och Nej, inte Coca Cola. Här hemma kör vi på Coop Konsums COLA.
(Konsums blåvita jag tror?  Förlåt jag var bara tvungen att citera från pjäsen "damtoaletten" som vi håller på att repa för fullt på lilla teatern...)

Imorgon ska jag i alla fall försöka plugga, mitt mål är att bli klar med de svenska dikterna och ha börjat skriva på psykologin (jaaaaa, jag har inte börjat ännu, men när skulle man ha hunnit det?)

Nu ljuder freestyle från högtalarna, mmmmm...nära dig!!!!

Idag var jag Baby-spice på ensemblen!
Mina toppar var rosa precis som ögonskuggan och platåskorna.
På bussen var det dock några småtjejer som började fnissa och himla med ögonen åt mig. Eleonor blev sur och muckade lite med dem, då blev det tyst...
Jaa... vad har man inte vänner till?

Eleonor är förmodligen blond nu! Puss på det!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-05-20 21:18:34

den kommer från dior följde med när jag köpte mascaran!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela