jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Orkar snart inte längre

Publicerad 2009-05-07 15:39:18 i Allmänt,

Fy vad stressigt allt är!
Idag på sången gick det inte som jag ville, och det gjorde det inte på mukon igår heller.
Bertil säger att det beror på att jag är så trött.
Jag ÄR trött, vad tror de egentligen?
Det är väl klart? Är det ingen som fattar det eller?
Jag har liksom inte heller fattat det, inte förrän idag.
Min röst är läckig och spricker utan någon som hellst ansträngning.
Bertil säger att det kommer gå över dock, jag litar på honom, jag MÅSTE lita på honom.
Det är lite segt bara att det är såhär nu till termins och allt...
Aja, jag orkar inte bry mig.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-07 17:34:15

Termins är verkligen jätteöverskattat. Otroligt.



Du behöver inte lägga något krut på det.

Postat av: kalle

Publicerad 2009-05-07 17:34:52

Termins är verkligen jätteöverskattat. Otroligt.



Du behöver inte lägga något krut på det.

Postat av: kalle

Publicerad 2009-05-07 17:35:29

Termins är verkligen....



eller det kanske räcker med 2 gånger?

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-07 17:41:09

Haha, jaa det räckte nog. Fast jag skulle nog inte tagit in det om du hade skrivit det en gång bara :P

Så he.. aa...

Fast samtidigt så vill man ju göra bra ifrån sig, få göra sina lärare stolta.

Postat av: Sophia

Publicerad 2009-05-07 20:20:05

Det är precis som kalle säger, det är överskattat, överskattat, översk... ja, och du ska inte sjunga för att göra dina lärare stolta!! Då har du missförstått allt ^^P Gör det för din skull. <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-08 17:39:39

Om jag skulle ha gjort det för min skull så skulle jag inte ha gjort det alls.

Men det är ju en massa saker, trötthet, nationellt, stress över livet i övrigt.

Ush, jag vill bara få allt överstökat!

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela