jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

One note samba

Publicerad 2009-05-04 18:02:43 i Allmänt,

Tjallalla!
Nu har jag övat en massa piano och gjort gemu, ändå känner jag mig inte ett dugg klar.
Termins är nästa vecka och jag kan inte säga att någon av låtarna jag ska sjunga och spela sitter särskillt bra.
Imorgon är det gemuprov på gehör och det har jag inte heller övat särskillt mycket.
Hur ska detta gå?

Just nu längtar jag bara till sommaren, då ska jag allt leva livet!


En disig bild av sommar

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-05-04 18:58:17

jag med! :D

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-05-04 18:58:42

jag med! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela