jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Om gårdagen

Publicerad 2009-05-31 13:09:27 i Allmänt,

Dagen började med att MLA fick spela i vasaparken för MUF.
Det var sjukt roligt! Jag bara kände hur allt gick som jag ville och även om saker gick fel så verkade ingen i publiken reagera. De uppskattade oss verkligen för vi fick spela jättemycket mer än vad vi egentligen skulle ha spelat.
Våra röster ekade över hela vasaparken och jag var så sjukt lycklig.
Det var så RÄTT!

Efteråt kom en man fram till oss som hade varit på ICA för att köpa blommor åt oss.
Jag blir helt varm inombords när jag tänker på det.
Det känns så skönt att kunna ge någonting till människor även om det bara är genom att göra det man tycker om.

På kvällen gick jag och Alice på promenad. Under promenaden inträffade någonting som vi skrattade lääänge åt.
Vi såg nämligen tre killar som gick mot oss på avstånd.  En av dem hade en gitarr och jag reagerade med ett "YEAH coooolt".
Alice sko "fastnade" då i asfalten och hon stod som förstenad med ena foten långt framför den andra och bara gapade.
När hon väl hade "fått loss" skon så började killen med gitarren vinka och jag vinkade tillbaka medan Alice snabbt skyndade sig därifrån.

Det måste ha sett jättekonstigt ut från deras perspektiv och ingen av oss kunde sluta skratta.
Det var nästan som att Alice var min hund och gjorde någonting konstigt som hundar kan göra ibland.
Sjukt konstig parallell, jag vet...


Ni är BÄÄST!  Ni gör mitt liv mycket mer meningsfullt, och bara genom att sitta och inte göra någonting egentligen kan ni ändå göra tillvaron mycket roligare.  MLA for ever. I mean it!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-05-31 22:11:06

Wooo, Du är bäst! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-05-31 22:46:04

Jag måste få höra er sjunga. om inte annat så kommer jag och kollar på er när ni ska spela upp teatern, det är väll inte långt kvar? Kramar

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-01 16:41:09

Melanie: Du är också bäst! ;)

Postat av: emilia

Publicerad 2009-06-01 16:58:29

hörde att ni var jätte bra ^^ GO GIRLS!!

Hade så gärna velat komma men sitter fortfarande med ett jobbit arbete som ska in i morgon :(! Förlåt! Ni e bäst, ingen protest ;^^

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-02 17:45:27

Äsh, inget att be om ursäkt för :P

Du får komma nästa gång! :D

Du är också bästtt!!!!!!! <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela