jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Oförmåga

Publicerad 2009-05-09 22:23:06 i Allmänt,

Oförmåga att gå snyggt
Oförmåga att rätta till håret
Oförmåga att se honom i ögonen
Oförmåga att sluta tänka

Frys, vad gör jag?
Mina händer och ben skakar, går jag snabbt eller långsamt?
Talar jag för högt?
Talar jag för lågt?
Ser jag tråkig ut?
Ser jag för glad ut?

Det är jobbigt när det kommer så plötsligt.
Man väntar sååå länge på att få se honom och när han väl dyker upp så är man inte kapabel till att ens se på honom.
Min mamma kallar det platonisk förälskelse.
Man blir förälskad i någon man inte känner.
Man bildar sig en slags dröm.
Detta hände för ungefär ett år sedan, nu börjar det hända igen.
Ska jag låta det ske?


Se och lär!

Kommentarer

Postat av: Elon

Publicerad 2009-05-10 19:59:47

Oh, my dear. Du är inte ensam. =O

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-05-11 11:25:35

Visst är det dumt? Platonisk förälskelse är ett helt sjukt dumt påhitt, som ändå tycks förfölja en. Usch.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-11 18:41:55

Lollo: jaaa ush! Men vad ska man göra, det är ju alltid kul att ha någon att tänka på liksom ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela