jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ny musik är det bästa som finns!

Publicerad 2009-05-14 17:07:35 i Allmänt,

Idag har jag upptäckt SJUUUKT mycket musik. Eller... jag har snarare fått vägledning av Jenny.
Nu sitter jag och lyssnar en massa jättebra musik och, åh, nu kom mitt liv tillbaka lite. Det känns inte lika jobbigt att plugga längre.
Musik gör så med mig.

Jag ska berätta om en ganska lustig incident som inträffade igår på engelska lektionen.
Läraren såg på mig och sade:
- You can read the first paragraph.
Jaha tänkte jag, okej... så jag började läsa tyst för mig själv.
- Ehhh... Lena? Are you going to start?
- Oj.. jaha okej, ajm sorry!
- eh.. it's okej... just read now.
 
Piiiinsamt, fast egentligen inte. Jag förstod inte att hon pratade med mig. Jag menar, ni och du är ju samma sak på engelska. Fast förresten så skulle jag säkert inte ha fattat någonting ändå om hon hade sagt mitt namn. Jag är bara så inne i mina egna tankar nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela