jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

När jag är arg

Publicerad 2009-05-22 15:08:15 i Allmänt,

När jag blir arg så gråter jag.
Nu sitter jag och gråter för jag är så himla arg.
Arg på att folk alltid gör som de själva vill och att jag får anpassa mig efter det.
Även om jag inte vill.
Även om jag kanske inte "känner för det".
Även fast jag kanske känner mig lika dålig på det som de inte vill göra.
Ändå är det jag som får göra det.

Jag är arg på mig själv för att jag låter mig tryckas ner.
För att jag inte STÅR UPP för mig själv.
Jag anklagar inte dem, jag anklagar mig själv.
För jag är så himla feg.

Ja, för Lena kan man alltid lita på.
Hon får ta tag i det som ingen annan vill ta tag i.
Och vad ska hon få för det? ... njaa.... ingenting, det behövs inte för Lena är så SNÄLL!


Ni kan ju dra åt skogen! För nästa gång tänker jag stå på mig, så det så!

Kommentarer

Postat av: kalle

Publicerad 2009-05-22 21:00:12

Sånt där är alltid dyngsegt.

Dig kan man ju lita på, och det är ju bra egentligen. Men det är tråkigt när man känner sig utnyttjad. Anklaga inte dig själv, för att vara pålitlig är en positiv egenskap.



Trösta dig med att du får träffa Viktor imorgon, jag har varit och repat med honom nu. :P

Postat av: Alice

Publicerad 2009-05-22 21:50:57

puss på dig fina lenafena! <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-22 21:59:01

Kalle: HAHAHAHAHA!



Jo, det är sant. Det är bra att vara pålitlig. Men just när jag skrev detta så kändes det verkligen inte som det. Dock har jag aldrig förknippat ordet pålitlig som ett bra ord. Jag vet inte... det kanske är för att jag har blivit kallad det så ofta.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-22 22:00:44

ALICESPRALICE: Du är allt bra fin du <3<3<33

Postat av: kalle

Publicerad 2009-05-22 22:41:32

Haha, jag har nog också blivit kallad pålitlig... i vissa sammanhang känns det som en motpol till cool typ. att man är förutsägbar nästan.



Men du är någon man kan lita på, och det är aldrig fel.

Postat av: malin

Publicerad 2009-05-23 08:22:01

av : åh tack:)



jag är precis likadan! Frågar någon någonting så säger jag bara "ja visst". och det spelar ingen roll hur mycket jag ogillar personen som frågar utan alltid samma svar.



vi får jobba på att stå upp för oss själva helt enkelt, folk ska fan inte få trycka ner än bara sådär. även om dem är jävligt duktiga på det.



du får ha en trevlig helg!

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-05-23 16:41:19

Det är bra att du är arg nu!! Det behöver du. Jag har börjat drömma att jag är arg. Alltså, jag är arg på någon som försöker sätta sig över mig i drömmen och så vaknar jag och är fortfarande arg. konstigt.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-23 20:10:11

Kalle:

Jaa, det är precis som du säger. Att pålitlig är motsatsen till cool. Så har det alltid varit, det tycker jag egentligen är sämst! Men vad gör man liksom?

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-23 20:16:53

Lollo: Jag tror att man får vara exakt hur man vill i drömmar.

Kanske är det så att du är arg på någonting. Eller att du många gånger har trängt undan din ilska för att du "måste". Det är bra att drömma arga drömmar. Man blir en mycket gladare person då! :)



Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-24 01:24:51

rozumie ciebie kochana :/ Jak chesz porozmawiac to tylko mi powiec o jag släpper allt plugg o allt om du behöver :)

Kocham cie siostro <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-24 21:07:22

Det är lugnt sötnos :)

Men det samma gäller dig, det vet du! :)

POLEN I SOMMAR JU :D PUSSSSSPÅREJ!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela