jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Med hårborsten som mikrofon

Publicerad 2009-05-16 18:36:20 i Allmänt,

står jag framför spegeln och sjunger.
17 år, 17 år i staden, där jag växte upp och så. Märker du hur fort det går?

Jaa... jag märker hur fort det går.
Jag har under föregående vecka haft mitt sista nationella skriftliga prov.
Nu är det över för den här terminen och det känns som att resten av alla uppgifter bara behöver göras och lämnas in. Det är inte lika jobbigt längre. Nu är det över.

Imorse när jag vaknade så kändes det som sommar. Jag gick upp och satte mig framför TV:n och blev nästan förvånad då jag upptäckte att sommarlovsmorgon inte gick på TV.
Solen sken, solen skiner fortfarande. Nu är klockan halv sju och solen skiner fortfarande.
Kan du förstå?!?! Det är ju helt underbart!

Snart ska jag bege mig till Alice för att se på melodifestivalen. Jag tror det i alla fall, jooo vi bestämde det.
Spontanitet is the grej!
Speciellt när man är bästa vän med en vädur.

Tjingelling!

Kommentarer

Postat av: malin.

Publicerad 2009-05-17 13:36:15

hoho jadu linnea vet hur det är.. de där med spontaniteten ocksåå... höhö. ni kan bilda klubba. jag och alice och vädurar is the shiiit, även om jag inte ens är vädur.. suck PUSSS

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-17 15:01:45

Haha, jaa vilken bra idé! Klubben för skorpioner som är vänner med vädurar! Det låter ju asbra!

HAha fatta vilka roliga diskussioner vi skulle ha XD

Postat av: Alice

Publicerad 2009-05-17 17:59:23

det där är det finaste kortet någon någonsin har tagit åp mig. Läääääätt att jag ska ha den som visningsbild på fejsan.

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-05-17 18:00:32

Ville ba säga... SHIT vilken härlig bakrund ^^

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-17 18:09:16

ALice:

Jaa, ha det!

Jag tycker själv att den bilden är jättesöt :)



Emilia: Visst är den! Hittade den på google ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela