jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag ÄLSKAR knaprig sallad

Publicerad 2009-05-11 18:25:59 i Allmänt,

Den är lite söt i smaken.
Det går inte att beskriva, mmmm gott!
Jag tycker att sallad är sjukt underskattat.
 Det är faktiskt sjukt gott!


Idag var det terminsuppspel och impprov, det var även möte för sommarorkestern.
Nu är jag trött, nu ska jag vila.
Nej JUST DET!
Det går ju inte för jag har ju Nationellt prov i Matte imorgon!
BAJSNISSEEEEE, vaddå mattefest?
Matteäckeltortyr!
Det låter rimligare!

(Jag klämde min tunga mellan tänderna nyss när jag åt blåbärspaj med vaniljglass, vem gör det liksom?)

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-05-11 20:15:20

fett värt! jag åt också glass. lets be glassfriends. ;D

Postat av: Elon

Publicerad 2009-05-11 20:48:25

Oja! Och den visade sig ganska användbar på dansgolvet. Den korta kjolen lockade nämligen fram små irriterande kryp som juckade mot mitt lår...



BUSSFEST ÄR BÄST! =D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-12 13:53:38

Alice: Yeeees ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela