jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Header

Publicerad 2009-05-21 17:22:22 i Allmänt,

Mitt i pluggandet kom jag på att jag kanske borde göra en header.
Jaa, det är vad jag brukar tänka på när jag pluggar...
I alla fall så gjorde jag en jätteful header, för allt är ju bättre än det jag hade nu.
Dock gick det inte som jag ville...
Jag fick dit headern, men min gamla text är fortfarande kvar.
Bajs, varför hände detta för?

Jag har kollat överallt, men det finns inget hjälpavsnitt om hur man får bort den gamla texten.
Jaja... jag får väl prova lite och se vad som händer...

Bara för att vi är så coola katter! MLAAAAUUU!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-05-21 17:40:48

fast det var lite coolt sådär också. Hur gjorde du?!?!!? :D Mla, mla, mla, mla!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-21 18:08:39

Hahaha, jaaa det kanske du har rätt i? :P XD HAHA JAA! När du säger det så XD



Gjorde i paint och så laddade jag upp bilden och skrev in en mass koder och grejjer. Jag kan visa dig.. :) eller annars kan du gå in på designa din blogg ;)

Postat av: kalle

Publicerad 2009-05-22 08:54:34

tycker faktiskt det var rätt fräscht sådär. hade du inte sagt något hade jag trott att det var så det skulle vara...

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-22 13:10:54

HAHA, Coooolt :D

Då blir det så :)

Postat av: Ida Rehnberg

Publicerad 2009-05-22 13:47:24

Hej Lena! :) Vilken varm och gosig blogg du har!

Jag har gjort samma grej och Rolf hjälpte mig med att gömma headern, så det här kan nog hjälpa dig!



Leta upp den här raden i din kodmall:

<h1><a href="${BlogUrl}">${BlogTitle}</a></h1>



Sedan gör du så att du skriver in utropstecken i början och två bindestreck och även två bindestreck på slutet så att det ser ut precis såhär:



<!--h1><a href="${BlogUrl}">${BlogTitle}</a></h1-->

Då gömmer du headern! :)



Hoppas det inte blev för rörigt nu! Hare bra! Kram Ida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela