jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Godnatt

Publicerad 2009-05-08 17:43:58 i Allmänt,

igårkväll drömde jag en jätteläskig dröm.
den får du höra någon annan dag.
just nu är jag bara trött.
trött på allt.
hoppas inte bergion tog illa upp.
jag är så känslig nu bara.
inte som jag är egentligen.
jag vill vara glad och bra.
men istället går det i motvind.
jag vill få tvåan överstökad.
nationellt nästa vecka.
termins nästa vecka.
psykologiprov nästa vecka.
inlämningsuppgifter om två veckor.
och listan fortsätter...

godnatt

Kommentarer

Postat av: kalle

Publicerad 2009-05-08 17:54:01

sjukanmäl dig en dag eller två?

Sitt hemma i mjukisbyxor och drick te eller nåt. Ibland måste man ju faktiskt ta hand lite om sig själv.

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-05-08 18:15:23

Kalle, man hinner inte kan jag säga. Hur mycket man än vill.

Men Lena, jag pussar på dig och på mig själv med. Vi klarar det! Det gör vi, och efteråt kommer det kännas skönt. Men försök leva lite under tiden ändå.

Postat av: Alice

Publicerad 2009-05-08 18:23:23

Vi borde fan fika.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-08 18:52:30

Melanie:

Det gör man nog faktiskt visst (have trots allt been there personligen). Man måste inte ha mvg i allt. Dessutom gör man en bättre insats om man ger sig själv en andningspaus.



Jag står för lite sjukanmälningshets här. Sjukanmäl!

Bara en halv dag kan göra under.

Sjukanmäl!



:)

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-05-08 19:00:23

Kalle: Jo men alltså, det är klart att man Kan. Men när man har något i princip varje dag i flera veckor så kaaaan man inte. Jag är ju i samma sits som Lena så jag vet ju hur det är. När den hetsigaste perioden är över kanske man kan unna sig någon dag ledigt, men det går inte nu. Man missar för mycket.

Postat av: Alice

Publicerad 2009-05-08 20:26:35

Still saying: Vi borde fan fika.

Postat av: kalle

Publicerad 2009-05-08 21:01:46

Melanie:

Man måste prioritera bort något. Jag vet att det sista man vill höra av en vuxen (jag? fniss.. som om jag var mer mogen än någon av er) är att den vet hur det känns, men jag vet faktiskt hur det känns. Du är i samma sits som lena, du vet hur det är. Jag vet också hur det är, mitt minne sträcker sig tillräckligt långt bak i tiden.



Lena (och melanie för all del):

Lyssna på farbror alice, hon vet vad hon talar om.

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-05-08 22:22:50

Anledningen till att man stressar är ju indirekt för att få ett jobb i framtiden. Och det lär knappast vara mindre körigt; listan tar helt enkelt aldrig slut. Man får bara ignorera den ibland. Det gjorde jag i slutet av tvåan för jag pallade inte, eller snarare, jag började göra saker jag kände för att göra och det tycktes lösa sig ändå (läs; jag lyckades få mvg i det mesta ändå, om det är det som är viktigt)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-09 12:57:44

Kalle:

Jag håller med Melanie.

Det GÅR inte att ta ledigt, inte nu.

Jag kan inte ta ledigt nästa vecka för då missar jag en massa prov och genomgångar till proven... Jag skulle bli mer stressad om jag tog ledigt, för då skjuter man bara upp allt. Jag vill få stressen överstökad nu så att jag kan njuta senare.



Melanie: Du är en puss, du är den finaste pussen i välden <3 Ja, vi kör hårt de här veckorna och så får vi vara BÄST i världen efteråt. Vi får göra världen rosa. Jag vet att jag kommer att göra det i alla fall :P



ALice: JAAA! När fikar vi????? :D:D:D:D:D:D:D



Lollo: Jag har försökt med det, och det brukar funka... men nu går det inte längre... Jag kan inte tänka på lektionerna för att jag är så trött. Jag MÅSTE plugga. Det är liksom en bieffekt man måste ta.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-09 12:58:10

PS. Jag älskar att det skapade värsta diskussionen. Fortsätt vettja ;D

Postat av: Sophia

Publicerad 2009-05-09 13:01:50

Sjukt många diskussioner här. Lena gör vad du känner för. Det känns jobbigt nu. Men när man ser tillbaka så har du faktiskt överlevt en helt del, och det känns inte som om det där "historiaprovet" spelar så stor roll längre. Gör ditt bästa i den situation du är i nu. Ne men du kommer kännea dig lättad och glad sen när det är över. Jag gör som melanie, och pussar på dig!! PUSS<3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-09 13:08:21

Åh Sophia, du behöver också pussar. Du har ju också sjukt mycket att göra. PUSS på dig! Du har de största förutsättningarna att lyckas med allt du tar dig till.. Jag tror på det, du måste också tro på det :) PUSSSSSS



Och du har egentligen rätt, vad gör ett prov om hundra år?

Postat av: Damon

Publicerad 2009-05-09 21:34:16

Jag håller verkligen med Alice om fika alltså :P Klart han inte tog illa upp, han är ju bara som han är! Kämpa på hjärtegull, vi kommer klara tvåan galant oavsett ett eller två eller TIO mvg:n färre. Det är bara att köra! Screw it all liksom! Tänk på sommarn, då ska vi äntligen få leka ;) Kärlek!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-09 22:09:38

Jaa! I sommar ska jag leka på både dagtid och på natten. Det kommer bli en FET partysommar! Är alla på?????!?!??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela