jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En helt ny värld

Publicerad 2009-05-05 17:39:44 i Allmänt,

En kapacitet
En vilja att göra så mycket.
Ett uttryck.
Det känns som att jag kan göra vad jag vill
Det är skönt

Blurp... där kom det.
Nu kanske man borde gömma
Nej inte gömma, granska
Förvara

Men varför då?
Det räcker nu
Var den du är
Var inte sådär instängd
Du gömmer kvaliteten

Glöm inte vem du är
... som lejonkungen skulle ha sagt
Nu ska du få höra någonting:
ibland tänker man; "jag vet inte vem jag är"
ingen kan veta om man granskar sig själv så mycket.
släpp bara ut och låt din själ leva
det är du hittar dig själv
och inser att det har funnits där hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela