jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Att stirra lyckan i vitögat

Publicerad 2009-05-03 15:24:46 i Allmänt,

If there's the only chance I get,
To be your little romance...

Det är inte ofta man tar chansen när man får den.
Det gör inte jag, jag gör det aldrig.
Istället hindrar jag chansen från att komma, så att jag inte behöver välja i slutändan.
Är det fegt?
Är det modigt?
Är det snällt?
Är det elakt?

Sanningen är ju den att jag gör det för att slippa ångra mig sen.
Men om jag ångrar mig senare då?
Tänk om jag ångrar mig när jag blir gammal?
Att jag inte levt livet fullt ut.
Igår var det fest!
Det var en tjej som fyllde 18 och hon anade inte att den kvällen skulle bli så som den blev.
Jag tror att hon var med om en av de lyckligaste kvällarna i sitt liv.

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-05-03 21:43:10

Det hoppas jag annars får hon en lavett :D hahah

Kolla in bilderna på fejsan ;)

Tack för all hjälp vid städningen idag! kocham cie :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela