jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Studiedagar

Publicerad 2009-03-19 21:14:56 i Allmänt,

Två studiedagar har gått och jag har knappt hunnit med någonting som jag tänkt hinna med.
Allt plugg som jag förväntat mig vara klart vid det här laget är fortfarande inte avklarat och allt på grund av en bok.
Du anar nog vilken jag pratar om.

På skolans bibliotek lyckades jag nämligen lägga tassarna på den sista Twilightboken.
Jag vet, jag vet. Det är tragiskt.
Men det var faktiskt inte meningen. Jag var bara där och bibliotekarien hade precis fått in boken.
Vad skulle jag göra?
Jag var tvungen och nu är jag fast igen.
Fast i drömmen.

Imorgon har vi redovisning i Svenska och jag har inte pluggat så mycket. Visst. Jag kan det ändå. Men ändå...
Vad ska jag göra om nervositeten tar över? Då är det verkligen inte roligt.
Äsh... jag får göra som Romantikern. Svepas med i känslan istället. För det är inte bra att tänka för mycket.
Dessutom kanske det är stjärnklart ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela