jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sagolikt

Publicerad 2009-03-22 17:03:30 i Allmänt,

Nu är jag klar med Twilight.
Dags att sätta igång med livet... Höhö

Gemun är gjord och det jag måste göra ett tag framöver är nu att läsa klart engelskaboken. OUPS...
Det är sjukt konstigt att man kan läsa klart en bok på 556 sidor på bara några dagar, men inte kunna läsa en annan bok på 400 sidor, bara för att det är till skolan.

Skillnaden mellan böckerna är ju dock också att twilight inte är skriven på 1800tals engelska.
USH! Jag orkar inte...

Alice fyller hela 18 år idag och var antagligen ute och festade hela natten.
BAJS PÅ DIG! Jag vill också festa!

Novemberbarn har det inte roligt när alla andra är 18 redan på våren.
Äsh... Jag får tänka positivt istället. När jag är 18 så kommer även alla andra vara det, och det är mycket roligare att festa då alla är med. Jag säger som Sossarna säger. ALLA SKA MED!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-03-22 22:15:42

usch..jag tänker också på det där med engelskan..så hiiiimla tråååååkigt!!!!!!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-23 16:22:41

Jag vet :(

Men man får försöka bita ihop och låtsas att det är intressant :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela