jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Repris

Publicerad 2009-03-29 17:21:57 i Allmänt,

Jag märker att alla har samma problem.
Det är som att världen inte orkar uppfinna nya utan låter allt gå i cirklar istället.
Recykling

Jag var med Emilia idag. Vi fikade på fräcka fröken på kungsgatan som vanligt.
Det börjar bli tradition, vilket inte har något mig emot. Men folk kanske börjar prata. Vi börjar bli riktiga stammisar vid det här laget.
På söndagskvällarna brukar jag och Alice gå på promenad för att senare gå hem till mig och dricka te och se på "wiped out".
Det är också en trevlig tradition som tål att hållas på.
Det är upprepningar som gör vardagen uthållbar. I alla fall för mig.
Snart är det vår, det ska bli 15 grader på onsdag, det kanske är dags att mata ankor och gå på Thai igen då tjejer? Eller vad säger ni MLA?



SpiceGirls spelas i min dator, jaaa nostalgi som upprepas

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-03-29 19:02:35

Jag säger: Ankor needs Maaaaaaaaaaaat! (även de små flickorna.) klart vi satsar! :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-29 19:08:43

Hihi jaaa :D

Jag kom att tänka på att vi sitter på bänken när vi tog den här bilden :D

Och att vi sitter i MLA-ordning :D

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-03-29 21:42:25

mööööh vad är det här?! ingen tradition med moi? utanför=jag!!!!:P

Postat av: lena

Publicerad 2009-03-30 08:45:36

hehe, det är bara för att vi hittar på nya saker. Vi får komma på något ;)



Vi tog ju en promenad typ ungefär nu för ett år sedan. Det kan vi göra igen... Kommer du ihåg det? När vi gick vilse?

Postat av: Mirry

Publicerad 2009-03-30 12:58:48

Anmäl din snygga blogg till Veckans blogg och var med och tävla om en länkning!



Spana in vår söta blogg och anmäl!



www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela