jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Nemen tjena

Publicerad 2009-03-23 18:05:07 i Allmänt,

Jag har märkt att jag inte tål stress.
Hur sjukt det än låter så börjar jag gråta bara jag blir det minsta stressad.
Jag vet inte varför men jag är SÄMST på att hålla inne känslor.
Just därför försvinner inte den där lilla irriterande klumpen i halsen när jag sväljer.

Det var därför jag reagerade som jag gjorde idag. Jag hatar min kropp alltså...
Jag kunde ju inte prata bara för den där lilla klumpen och för att kunna prata så var jag tvungen att släppa ut den och det var då tårarna började rinna.
Jag måste medge att jag faktiskt skrattar lite åt mitt beteende ibland.
Jag rår helt enkelt inte för att jag reagerar som jag gör.
Men tack vare att jag är så dålig på att kontrollera mina känslor så byggs de inte upp innom en, och istället kan jag återhämta mig ganska snabbt.
Det är faktiskt skönt när jag tänker efter, fast inte i alla sammanhang kanske...



Jag såg nu att mamma har bakat scones, muuummma! :D

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-03-23 21:59:40

hände det nåt idag? :(

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-23 22:03:13

Nja... mest stress, och för lite sömn.

Det var så att jag skulle iväg på läkartid kl 15. Och så skulle vi göra prov och en massa praktiska grejjer, jag fick typ bara en halvtimme på mig att göra allt det innan jag var tvungen att gå. Så det blev ganska stressigt och ingen av lärarna verkade lyssna på mig när jag behövde hjälp och sånt, så det blev streeesssiiigt!

Men det gick bra sen :)

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-03-24 22:02:34

MEN VI TYCKER OM DIG ÄNDÅ!!! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-25 16:22:22

Åh, Vad skönt att höra :)

Puss på dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela