jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag ligger ner

Publicerad 2009-03-05 19:04:00 i Allmänt,

Ser taket och lyssnar på ljuv musik.
Tröttheten kommer över mig men jag måste vara vaken.

Jag somnade innan engelskan, det var endast en slummer som varade i kanske fem minuter högst, men den fanns där.

Jag har lovat att göra massor i helgen. Sång, Piano polska.
ÄCKELPOLSKA!!!
Om jag inte hade haft polska prov nästa vecka så skulle min helg ha varit helt underbar!
Men äckelpolskaläraren var tvungen att planera in ett prov till nästa vecka, ett prov jag inte ens är säker på att jag kommer att kunna.
ÄCKELPOLSKA!
Vem säger till en lektion i förväg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela