jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Idag var en vädligt skum dag.

Publicerad 2009-03-02 17:44:40 i Allmänt,

Det var helt sjuuuukt mycket folk i matsalen idag. RUSNINGSTRAFIK!
Detta tror jag ledde till att, bland annat jag, inte fick någon matro och fick må illa hela dagen istället.

Jag borde plugga matte och spela piano. Jag BORDE det. Bör!
Men just nu går det inte riktigt, istället har jag målat med vattenfärg. En liten "tavla" som jag ska sätta upp senare.
Det borde folk prova. Att måla alltså. Själen får löpa fritt, och ibland kan det vara skönt att göra någonting kreativt som inte är musik.

Nae nu ska jag plugga (typ)

Jag vill ha en kyss att bygga drömmen på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela