jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En fluga i örat

Publicerad 2009-03-12 17:23:05 i Allmänt,

Sirkka-Liisa beskrev idag hur hon fick en fluga i örat en gång för länge sedan.
Flugan liksom surrade omkring i hjärnan på henne, precis som om den var ihålig.
Jag läste en bok för länge sedan om en fluga som fastnat i örat och trodde aldrig att det någonsin kan eller har kunnat hända på riktigt.
Var är världen på väg egentligen?

I mitt förra inlägg så beskrev jag hur det kan växa ut armar ur ryggar på folk som dricker för mycket mjölk. Majoriteten av alla som läste inlägget tolkade min noga beräknade ritning och ansåg att armen såg ut som en snopp!
HEJUDAMIG... Eller... säger man så? HEJJUDAS...neeee
Oj flams flams... vart är jag påväg egentligen?
(Bilden är på Alice i somras...)
Jag drömde en dröm va? Och idag såg jag drömmen. Det här kommer att sluta illa...


Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-03-12 19:54:23

inte illa om det inte är det du vill. you know, det blir vad man gör det till! puss :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-12 19:58:00

Alice, Jag har redan gått den vägen... jag vet hur det blir :S

Men det gör ingenting. Jag är glad nu i alla fall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela