jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Du é en lyckofigur

Publicerad 2009-03-07 11:34:10 i Allmänt,

När jag vaknade i morse fylldes jag med ny energi.
SÖÖÖÖMN! ÅH HÄÄÄÄRLIGT!

När jag hade ätit frukost och dragit mig tillräckligt länge i sängen så satte jag på datorn för att lyssna, sjunga och dansa till schlager. Ja, jag blir gärna lite knasig när jag får sova ut :)

Idag ska jag hänga med Sophia, Alice och Melanie och på kvällen kommer gäster hem till mig.
Puss och kram vi ses på sta´n..


HÖHÖ!

Kommentarer

Postat av: såååfia

Publicerad 2009-03-08 13:39:54

Det var jättekul att träffa er. DIG. :D Puss på dig, underbaraste Lena!!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-08 18:51:34

Hihi :) Det var kul att se dig med :D

Hur var schlagern sen?? :D



DU ÄR EN LYCKOFIGUR :P HÖHÖ!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela