jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Det är en annan tid men samma jag.

Publicerad 2009-03-14 17:20:43 i Tankar,

För ett år sedan hade jag EXAKT samma känsla.
Jag känner igen det så sjukt mycket och jag kommer ihåg hur "Emo"-låten blev uppfunnen.
Jag tror det var ungefär nu faktiskt...
Kanske lite tidigare till och med.

I alla fall, det var samma känsla då, de kommer liksom tillbaka.
Kanske är det så att varje människa bara har ett visst antal känslor som kommer tillbaka och blir återanvända hela tiden.
För det är så det känns, jag menar... Jag är ju jag, och kommer aldrig att ändra på hur jag reagerar i olika situationer.
Dock har jag lärt mig att vissa känslor är bättre nu än vad de var innan.

Det är så svårt att förklara... När jag hade min känsla förra året så uppskattade jag den inte ett dugg. Men nu när jag har levt utan den så länge, när jag liksom har vaknat ur en dvala, så betyder den mycket mer. Inte bara det den är.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-03-14 21:06:22

Kom du iväg på festen sen då? PUSSS

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-15 00:30:28

Yes I DID :D

Det var kul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela