jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Bedövad i näsan

Publicerad 2009-03-23 16:28:46 i Allmänt,


Är det någon som har blivit bedövad i näsan?
Då vet du nämligen hur jag känner nu.
Det kliar och kittlas i hela näsan och det känns som att läpparna är stora som basebollar.

Jag var hos öron-, näsa-, halsläkaren idag och fick reda på att (som jag visste) jag bara hade allergi.
Mina stämband är friska också, vilket var skönt att höra.
Jag har nämligen slitit väldigt mycket på dem efter festerna från föregående vecka och helgen innan dess.
Men tydlgen så sköter jag mig bra.

Idag hade vi El-säkerhetsdag på eber, där vi träffade Elin i matsalen, efter förhoppningarna :)
Vi fick även lära oss en massa om ...... el. Japp...

Tack för mig, nu ska jag läsa engelskaÄCKELbok
Denna bilden är från dagen vi invigde "hänga i DeGeers korridorer och hänga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela