jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Tuggummi

Publicerad 2009-06-09 20:49:11 i Allmänt,

Idag började allt så dåligt.
Jag kände mig förbisedd på alla sätt och vis, både på lektionerna och av personer i min närhet.
Kanske märktes det utåt då Sophia frågade mig om ett tuggummi.
För efter lunchen kom Sophia fram till mig och gav mig ett helt nytt tuggummipaket.
Efter detta spred sig ett helt nytt ljus över dagen. Allt gick bra, jag var glad och skrattade, solen började skina och Petter kom!
Allt var bra, och när vi övade med sommarorkestern måste glädjen ha lyst igenom för efter repet var alla jätteglada och gick och sjöng och skrattade.



Dagens lärdom:
En dag är inte förstörd bara för att man har vaknat upp på fel sida. Det går att ändra på humöret, ibland av sig själv men ibland med hjälp av en vän och ett tuggummipaket.

Tack Sophia, jag fick en ny syn på livet idag!


(Den här bilden på Sophia är den enda bilden jag har på datorn med henne ensam på. Hon är INTE emo i verkligheten... Jag tycker dock det är ganska roligt ändå XD)

Kommentarer

Postat av: Emo-Sophia

Publicerad 2009-06-09 21:47:31

Hahaha skönaste bilden (och kommentaren).

Tack själv Lena!<3<3<3<3 Jag vet att du själv har lite vårt att säga detta men, jag älskar dig! Du är en av få som ligger mig varmt om hjärtat. Det är Du, resten av SLAM (och ett par till ^^P) Du gör mitt liv lite bättre varje gång jag ser dig, varför ska inte jag då försöka göra ditt liv en aningen bättre varje gång du ser mig :)

Puss på dig älsklings Lena!! <3<3<3<3<3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-09 22:00:11

Åh Sophiaa!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3333

Så visste jag INTE att du kände för mig :O

Jag är ju bara en liten tönt i jämfört med dig :)

Du är Bäst Sophia! !!!!

Jaa.. jag har svårt för sådant och shitt... men jag kan säga såhär:

Jag tycker om dig sååååhääääärrr myckettttttt (håller ut armarna och försöker komma så långt jag kan samtidigt som jag går upp på tå och sträcker ut tungan för att jag är så koncentrerad)

Jag hoppas du förstår :) <3

Postat av: Sophia

Publicerad 2009-06-09 22:06:05

Tack Lena, det betyder otroligt mycket för mig. Jag kan inte låta bli att fälla lite tårar. Men det känns bra.<3<3<3<3<3<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-10 13:31:00

Hihi, du gjorde hela min dag mycket bättre :D

Faktiskt så blir jag glad bara jag tänker på det! Så tack Sophiaaaaa!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3 :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-10 13:31:20

(det var Lena)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela