jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sova ensam

Publicerad 2009-06-30 20:50:38 i Allmänt,

Inatt är den första natten i mitt liv som jag kommer att vara helt ensam hemma.
Mamma är nämligen på landet med Cuki som vi tar hand om just nu.
Jag ska ju jobba imorgon så jag stannar hemma.
Det är jätteskönt faktiskt, än så länge i alla fall.
Jag har ju inte upplevt så mycket ännu, jag kom precis hem från landet.
Det känns ändå ganska bra, det känns om att det är MIN lägenhet.
Det jag måste komma ihåg är bara att ställa väckarklockan.

Nu ska jag "fira" med billy's pizza, proviva svartavinbärsdryck, chips och marshmallows!
Och moonlight såklart!

Kommentarer

Postat av: sååfia

Publicerad 2009-06-30 21:35:06

Det är en speciell känsla att vara ensam hemma så. ^^D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-01 19:17:47

Mm... det är skönt och lite läskigt på samma gång, fast jag var inte så rädd som jag trodde att jag skulle vara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela